Onkyo CBX-500

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Onkyo CBX-500 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

DaanDwars 05-07-2011
Geschreven voor: Onkyo CBX-500

Je betaalt er 200 piek voor maar er is geen cent aan verspild. Geluidskwaliteit is top, afwerkingskwaliteit is goed, gebruiksvriendelijkheid is goed.

Zelfs de display-modus ("even naar de mp3-tag kijken") doet precies wat ik wil. Ik gebruik hem om in in bed naar mijn USB-stick te luisteren. Echt prima.

Als je twijfelt: probeer hem in de winkel even. Alleen de Marantz was nog beter, maar die is een flinke klauw duurder. Dit apparaat wordt direct gevolgd door een Philips, een klasse minder, maar ook goedkoper.

samson53 28-02-2011
Geschreven voor: Onkyo CBX-500

sinds een paar dagen heb ik deze prachtige onkyo in bezig. na lang gezocht te hebben. heb ik eindelijk dit mooie juweeltje gevonden. als je van moderne vormgeving houd is deze prachtig en staat ook nog eens netjes in het huis. het apparaat voelt degelijk aan en het gelijk wat eruit komt is erg van van gehoor. je kan cd. usb. en ipod erop aansluiten en gaat allemaal super. er zit een afstandbediening bij waarbij je alles kan regelen. voor een klein ipod dockingstation is het een echte aanrader. en hij is in het echt kleiner dan op de foto ( zit niet zon grote toeter op de achterkant als gedacht).